Recep İvedik 3 Acimasiz Elestiriler

Recep İvedik 3'ü yerin dibine soktular

Şahan Gökbakar’ın merakla beklenen “Recep İvedik 3” filminin basın gösterimi dün yapıldı. Eleştirmenlerin görüşleri şöyle:

AİLE İLE GİDİLEBİLİR AMA

Ali Ulvi Uyanık (Milliyet): Birkaç yerde güldüm, yer yer komik olan bir filmdi. Bu bölüm daha duygusal ve bel altına vurulmamış, küçük yaş gruplarına hitap edebilecek aile ile gidilebilir bir film olmuş, ama ben yinede İvedik’in abartılmaması gerektiğini düşünüyorum.

YAHŞİ BATI BUNUN YANINDA BAŞYAPIT

Atilla Dorsay (SABAH): Filmin hiçbir yerinde gülmedim, serinin en kötüsü. Şahan artık bu karakterden sıyrılsın. Recep İvedik’in kabalığından, herkese hakaret etmesinden, ayrıca bunun mizah diye algılanmasından çok rahatsız oluyorum, bence geri gidiş var. Cem Yılmaz’ın Yahşi Batı’sını eleştirdik ama kimse kusura bakmasın bunun yanında başyapıt.

ACELEYLE YAZILMIŞ

Ege Görgün (Esquire): Gişeden yararlanmak için aceleyle yazılmış! Ben bir tek Recep İvedik 2’yi ciddiye almıştım, bunda ikinciye göre bir gerileme var. En kötüsü birincisiydi.

SERİNİN EN ZAYIF FİLMİ

Cüneyt Cebenoyan (Birgün): Bana hitap etmiyor ama kendisini öteki hisseden, eğitim şartlarından kültürden nasibini almamış insanları anlatıyor. Gücü de buradan geliyor. Serinin en zayıf filmiydi, Cem Yılmaz’ın Yahşi Batı’sını tercih ederim.

ÇOK AZ GÜLDÜM, ESPRİ YOKTU

Cumhur Canbazoğlu (SİYAD): Hiç beğenmedim, diğer ikisinde en azından parıltı vardı. Çok az güldüm espri yoktu diyebilirim. Bu tür filmlerin para kazandırmaktan başka bir yere gideceğini sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder