Recep İvedik 3e Kirik Not


Recep İvedik 3'e kırık not

Yeni haftanın filmlerinden Recep İvedik 3 sinema eleştirmenlerinin önemli bölümünden kırık not aldı
2010-02-11 - 10:43

Eleştirmenler filmin serinin önceki filmlerine göre daha az komik olduğunu belirttiler. Milliyet'e görüş bildiren eleştirmenlerin görüşleri şöyle:

Cem Yılmaz’ın filmi başyapıt

Atilla Dorsay: Hiçbir yerinde gülmedim. Serinin en kötü filmi olmuş. Şahan’ın yeteneğini söz konusu etmiyorum ama artık bu karakterden sıyrılsın, gerçekten yetenekli bir adam olduğunu ispatlasın. Bu “Recep İvedik”in kabalığından, herkese hakaret etmesinden, ayrıca bunun mizah diye algılanmasından çok rahatsız oluyorum. İlk “Recep İvedik”te bayağı gülmüştüm, bence bu filmde bayağı bir geri gidiş var. Yaş sınırlamasıyla çok ilgili değilim. Gerçi açık ve müstehcen sahneler yok ama zevksizlik düzeyi açısından küçükler bu kadar zevksiz yetişmesin diye sınır getirilmiş olabilir. Cem Yılmaz’ın Yahşi Batı’sı en iyi filmi değildi, hepimiz ciddi ölçüde eleştirdik ama kimse kusura bakmasın Yılmaz’ın filmi bunun yanında başyapıt.

İkinci film daha komikti

Ömür Gedik: 2. filme daha çok gül-müştüm. Bunda da hikâye bütünlüğü var.

Beğenmedim

Murat Erşahin: Recep İvedik 1 ve 2’den kaldığı yerden devam ediyor. Ben hiçbir zaman filmlerin içine çok giremedim. Bu filmi de beğenmedim. Şahsi olarak beğenmiyorum ama eski filmleri gibi devam ediyor. Sevenler çok sevecek, sevmeyenler devam edecek.

İlk iki filmi geçemez

Ege Görgün: Ben bir tek “Recep İvedik 2”yi ciddiye almıştım. Bunda ikinciye göre bir gerileme var. Ama genel anlamda artık bu tarza çok karşı değilim. Sonuçta bir Kemal Sunal geleneği var. O geleneğin devamı olarak en azından bir tepki koymamayı öğrendim. Alelacele gişeden yararlanmak için aceleyle yazılmış bir film. En kötüsü birincisiydi. İkincisinde en azından Beyaz Türkler’le dalga geçiyorlardı. Bunda gerilediğini düşünüyorum. Yaş sınırlamasını uygun buluyorum ama bir şekilde zaten seyredilecek. Filmin erken geldiğini düşünüyorum, bu gişeye de etki edecek. Serideki diğer filmlerin başarısını gösteremeyecek.

En zayıfı

Cüneyt Cebenoyan: Bana hitap etmiyor ama kendisini öteki hisseden, eğitim şartlarından kültürden nasibini almamış insanları anlatıyor, gücü de buradan geliyor. Serinin en zayıf filmiydi, Yahşi Batı’yı tercih ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder